=)

ska blogga lite mer nudå :)
emmy har visst bloggat 3 gånger idag tror jag ... och det här är mitt första för idag, men det är så jobbigt att inte ha minidatorn hemma .. D:

men aja, väntar på att emmy ska komma hem så att jag och michelle kan vara med henne..
ÄR DU HEMMA SNART ELLER? :O

vaknade vid halvtolv tror jag eller nåt, men somna typ vid halvtvå igår, trött ...

sen gjorde jag en liten bild åt emmy:



haha , emmy i massor ! :D vi tog bilderna igår när vi var med varann och sen klippte jag ihop dom :)
blev typ ganska nöjg förutom det att några linjer syns ......

ska väl fortsätta vänta och kanske spela lite wii eller ps2 elller nåt... sen så hitatde jag mitt ds igår, det låg under kudden ! :D
haha , låter som om jag är typ spelberoende elelr nåt .. ._.'

finns väl inte så mycket mer att skriva, :)

/cissi


PS !
tänkte bara påminna er om att det är frågestund
min blogg och emmys nu, så fråga på :)

Kommentarer
Saga

Hur gör man så? =O

2009-07-07 @ 15:18:01
URL: http://saagiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas inte)

Blogg: (om du har någon)

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0