Gbg here I come !

hej , nu är jag typ frisk eller vad man ska säga och jag
har ju fyllt år och jag fick hmm leggingsjeans,enrandig 3/4 ärmad tröja, en sprt bag,
ett presentkort att jag ska ta hål i öronnen( har haft förr )
och en massa mer ! ehh ja jag och min familj ska till stockholm, göteborg och typ skåne
på sönag eller vi ska börja i gbg sen till skåne och på vägen hem i skhlm ! i gbg ska vi på
liseberg och såna saker och vi kanske ska på skara sommar land vi ska vara borta en vecka
sen ska vi hem men vi kommer nog ta med datorn så jag kommer kunna blogga :D
som tur är men vad kan man mer skriva ? hmm...
ja min syrra ska flytta till gbg om honhittar en lägenhet
och då ska jag få hennes rum och om hon nu flyttar så kommer hon flytta om typ 20 DAGAR ! :D
om ni undrar så ska hon plugga i gbg asså (hon har tagit studenten).
den där meningen lät som : om ni undrar presenteras filmen av lidel ! lol!


/emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas inte)

Blogg: (om du har någon)

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0