gonatt då ! ♥

ska snart borst tänderna, :)

idag har jag och michelle varit och badat med emelie och hanna i havet, kallt men kul ;P
elelr egentligen badade jag inte så mycket men aja...

har ätit vattenmelon,
 

rambutan och


... lansones (?) till kvällsfika.

(haha, dom liknar små potatisar..)

ni borde veta vad vattenmelon är, men jag la ändå in bilder på rambutan och lansones så jag la ändå in en bild på vattenmelon .. ;)
(bilderna är lånade från google)

menmen, nu ska jag borst tänderna, ska försöka blogga mer imorrn:)

Kommentarer
EmelieÅåSandra

Jätte bra blogg!

Kram// Emelie och Sandra<3

2009-07-15 @ 21:07:27
URL: http://rosaminus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas inte)

Blogg: (om du har någon)

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0