headache !

hej hej .....
ja inlägget handlar precis som överskriften säger !
jag har huvudvärk !! aaaah oh my god
mm men det finns många anledningar som det kan vara ...
typ att jag har druckit lite vatten
eller typ att jag håller på att bli sjuk !!!
eller kanske TT JAG HAR SUTTIT VID ADTORN HELA DAGEN TYP ! måste
skärpa mig !!!! hade tänkt gå och lägga mig nu så
jag kanske vaknar lite tidigare imorogn :D
och saknar dig emma ville bara säga det hon är  finland just nu !
aa men imorgon får jag  inte sitta vid datorn helA DAGEN
men vi ska till stuga och det suger jag vill inte dit !!!
och en sak till jag har som inte tänkt på att jag fyller år om 9 dagar ?
:D men asså på måndag kommer min moster och på söndag fyller mamma år och vi ska vara i stuga ända till lördag
kommer inte hinna köpa present åt mamma :S jag kommer säkert lösa det
eftersom vi är 2 som bloggar så behöver man inget gäst bloggare ! 
men neeed tooo sleeeep ! byebye !

mobbas int om jag ser trött ut har faktist suttit vid datorn hela dan :]

/ emmy

Kommentarer
Emanuel Nilhzon

Huvudvärk ftw :D

2009-07-10 @ 00:20:59
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas inte)

Blogg: (om du har någon)

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0