lagg lagg lagg .......

har försökt redigera några bilder, men datorn laggar hela tiden och när jag var såå nära att bli klar stängdes allt ner .. typiskt ! ._.'

men här kommer dom ändå..:

 
imorse vid tolv så gick jag och michelle ut och snickrade, som jag redan sagt :)
på bilden ser ni michelle som mäter iaf, och jag blev väl ganska nöjd med målet ändå.


sen, nu på kvällen dådå, så åt vi glass, gott ! :D
ingredienser:
2 skopor vaniljglass
chokladsås
melonbitar

 
  
sen märkte vi att det börjat regna helt plötsligt, så vi tog en kastrull och började fylla den med regnvatten som vi sedan hedde i flaskor (jag vet, vi är roade ..) sen slängde vi ut allt vatten igen.
men när man skulle fylla kastrullen med vatten skvätte det så mycket så mitt hår blev alltså sådär blött som ni ser på bilden.
tog bort mitt ansikte det såg helt knäppt ut :D

aja, men ni får inte glömma bort frågestunden, okej ?
gå dit nu, det är väl inte så svårt och fråga en liten fråga? :D
menmen, ni bestämmer, men om ni gör det är ni jättesnälla !

ska nu fortsätta se på oceans twelve, :D
men kom ihåg och skriva, okej? lova? ♥

gonatt då !

Kommentarer
Anonym

Vågar du inte visa din fula nyna?

Och ditt hår ser as fett ut!

2009-08-07 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas inte)

Blogg: (om du har någon)

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0