Längesen.

Har inte skrivit sen.. nån gång ? x)

iaf. ska fixa en bildbomb nu, men först måste jag blogga lite.

idag var jag med emelie och michelle och lekte hotell med tea och hanna (ja, vi är roade .. x)), och nu börjar dom bli lite fattiga. 8D iaf hanna har haft typ 50.000 (vi använder låtsaspengar).
hehe .. ;P

sen har jag varit med emmy, stackars hon som har haft så ont och typ varit sjuk :(
men vi såg typ slutet på en film, Pojken med den randiga pyjamasen tror jag den hette. jättesorglig.. började nästan gråta.

okej, nu lite om vad som hänt sen jag sist bloggade.

var som sagt i malå på bröllop. :)
en liten recension på maten kommer här:



Förrätt: Laxrullád serverad med gräddmajonäs

Recension: har aldrig gillat gravad lax, dessutom var brödet lite för "blött" eller mjukt eller vad man ska säga. men lite gott kanske det var ;)

Betyg:
    




Varmrätt: Smörinbakad oxfilé med rostade rotfrukter

Recension: Har aldrig smakat oxfilé förut, och det var faktiskt ganska gott. :) men väldigt mastig.

Betyg:
     




Efterrätt: Bröllopstårta

Recension: Egentligen brukar jag inte gilla "prinsesstårta", men den här var faktiskt väldigt god :)

Betyg:
       

Det var alltså vad jag tyckte om maten, hehe ;)

sen så har min kusin fått visum att komma till sverige, hon kommer den 29:e ! :D
så vi ska till huvudstaden (haha ;D) och hämta henne då, sen ska vi bo på hotell och fara på grönan, ja det vanliga.
men den här gången så ska vi kanske ta med datorn dit, så jag kankse bloggar där :)

sen så har jag... hm.. kommer inte på något just nu.

kram :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas inte)

Blogg: (om du har någon)

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0