Sorry !

förlåt att det inte kom några bilder i går men det gick inte att ladda upp bilder i stugan men nu kommer några
så ja idag fyller mamma år och då är det exakt en vecka kvar tills jag fyller år :D
imorgon kommer min moster från kiruna och ska var här i drygt en vecka
så det kommer nog bli kul ska nog till stugan då med :S
men här kommer bildernaa take a look som jag brukar säga (vet inte varför men )


min och noras små tårtbitar :P

men då for vi och köpte mer njami!

sen blev nora törstig och drack direkt från mjöljpaketet....

när jag kom hem så gjorde jag pannacotta kl 12 ! på natten (med min syrra)

nu kommer bilder fån stugan :D

på väg till stugan (med båt)

våran stuga som är på en EGEN ö och vi håller på att bygga om..
 nu kommer lite andra bilder jag tog i stugan...



en stor sten typ 1 dm under ytan och typ 1 m från bryggan!

så det var allt !

/emmy

Kommentarer
OLIVIA

de ska va daim:]<3

2009-07-19 @ 23:14:47
URL: http://olivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas inte)

Blogg: (om du har någon)

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0