stan .... film ..... sen då ?

hej nu har jag varit på stan och visat
mamma lite saker jag vill ha när jag fyller år !
det är om 12 dagar !!!!!!!!!!!!
:D                                                                                                                        
ehh ja ni ser ju den där bilden som cissi la in 
ja jag skulle först prova men jag fattade inte
men sen så skickade jag dom till cissi och då gjorde hon det till mig
men jag ska vara  med henne eftermaten
så hon kanske kan lära mig :D på stan hyrde jag en
film fast jag har sätt den förr men jag visste inte vad
jag skulle ta så jag tog den den heter music and lyrics :D
ehh sen blir det kanske att se australia oxå men jag vet inte
troligen men kanske inte idag .... vad ska jag mer skriva ..... jag ve inte ja
jag finns bara på den här bloggen just nu orkar bara med en blogg i taget
så ja men ha det bra !

/ emmy

kan berätta vad dom handlar om sen om ni vill veta vill ni det ? komentera !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas inte)

Blogg: (om du har någon)

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0