svar till frågestund!

skickat av : therése

vad fick er att blogga tillsammans?
hur kom ni på idén med er header?
varför heter ni just "pettson & findus"?
vad använder ni för program när ni redigerar bilderna?
hur länge har ni känt varandra?



svar :

e:1. jag vet inte , vi var med varandra och ville göra något
och då gjorde vi en blogg :D
2 .först skulle vi fixa min header och då ville jag ha något sånt,
men det blev för svårt så vi gjorde vi en ny blogg och gjorde en som vart lättare typ
3.vi tänkte bara på något namn sen så kom vi bara på , vet faktist inte !
4. vi använder olika program bla paint.NET
5. vi har kännt varandra ända sen dagis :D


c : 1. vi hade båda en blogg och tyckte väl att det skulle vara kul om vi bloggade tillsammans ?
2.vi ville väl bara göra något lite ovanligare men vi ville ändå ha med oss på bilden?
3.vi kom bara på det , trorja ;P
4. paint.NET och paint
5.sen dagis, jag började iaf där när jag var 3 och jag tror vi känt varann så länge :)



skickat av : Julia
 
vad gör ni helst en regningdag ?
vad gör ni helst en soligdag ?

svar :

e: 1. sitter inne och bloggar , typ 
2. är ute och solar och badar :D

c : 1.kompisar , eller datorn om ingen kan
2. är med kompisar, om det är sommar badar och solar jag också (a)


skickat av : emmi

vad fick er att göra en blogg tillsammans ?
är ni bästavänner ?
går ni någon sport ?
hur kom ni på namnet pettson o findus ?

svar :

e: 1. svar finns längre upp 
2. kanske inte bästa vänner men vi är kompisar och har känt varandra  sen dagis ( även fyrmeningar ! )
3. båda har gått handboll men slutade pågrund av dåligt lag !
4. svaret finns där uppe !


c: 1. vet inte, det blev väl bara
2. inte bästa vänner, men bra kompisar :)
3.förr har jag gått handboll, men vi var för få så laget blev nedlagt
4. jag tror det bara blev så


skickat av : anonym 

är ni kära, isåfall i vem ?
hur gamla är ni ?

svar : 

e:1. ja, men jag säger inte vem !
2. jag är 12 men ska fylla 13 om 9 dagar ! :D


c : 1.jag är kär, men jag säger inte i vem..
2. 13 ;D


skickat av : minna 

vilka tre saker önskar ni er mest till jul/ födelsedagar ?
skulle ni fortsätta blogga även om ni inte hade några läsare?
är det era naturliga hårfärger eller har ni färgat?
är ni allergiska mot något?
hur ser era rum ut?
 
svar :

e: 1. kläder, elektronik, och något mer
2. ja, det skulle jag för att det är endå kul men inte lika !
3.det är min naturliga hårfärg !
4. jag är inte allergisk mot något vad jag vet iallafall !
5. en mörkgrå fond vägg ganska litet två garderober bredvid varandra emellen en spegel , typ ...


c : 1.höhm.., systemkamera, the sims 3 och en hund .. ;D
2.jag vet faktiskt inte ..
3.har aldrig färgat, all natural ;P
4.nepp
5.ehm, vi inredde det när jag var typ 5 och så delar jag det med min syster, men det har gula väggar, trägolv, en våningssäng med blå täcken just nu (:D) en hylla full med saker, ett skrivbord, en kontorsstol, en byrå, en tv, ett wii och ett playstation två. plus garderober och lite småsaker då




 så det var allt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas inte)

Blogg: (om du har någon)

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0