today !

idag har jag varit med cissi och vi
gjorde en ny blogg den här alltså
jag vet inte hur vi kom på namnet till den men ..
aja ... sen ikväll kanske jag ska vara med terese
ehh men jag vet inte vad vi ska göra ...
men det här är ialla fall min och cissis blogg och om
ni vill kan ni gå och kolla på min blogg eller på
min och emmas blogg men i min och emmas så
har vi inte hunnit så mycket :S
men idag ska jag få en ny säng :D
en STÖRRE än förr kan lägga in bilder på den mer sen
men ..... som ni redan kanske har fattat så är jag findus
och cissi är pettson asså ja på bloggen
ehh vad ska jag mer skriva hade kanske tänkt ha en liten fråge stund ? ...
eller vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas inte)

Blogg: (om du har någon)

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0